Трудно ли е да се направи регистрация на фирма в България?

Когато искате да започнете собствен бизнес първоначално ще се сблъскате с редица документални въпроси. Бъдещото дружество трябва да бъде узаконено и да се изпълнят различни изисквания, за да получите одобрение и да започнете дейност. Щом ви предстои отваряне на фирма в хубаво да определите дали сами ще се заемете в този въпрос или ще използвате услугите на експерти. Много хора днес се доверяват на Mediabg.bg, защото специалистите на компанията могат да съдействат във всички стъпки свързани с регистрацията на фирма. Ще се консултирате с опитни юристи и счетоводители и ще получите много ценни насоки, свързани с дейността която ще упражнявате.

Кои са необходимите стъпки за откриване на бизнес?

Първото, което всеки бъдещ предприемач трябва да направи, е свързано с подготовка на набор от документи. Те се подават към Търговски регистър и задължително трябва да са попълнени коректно. Всяка дребна неточност или пропуск ще бъде забелязан и процедурата значително ще се забавя. Това е една от причините хората да се насочват към професионалните посредници, които имат достатъчно опит и могат да изпълнят всичко в рамките на няколко дни. Хубаво е да знаете какво точно се изисква по закон, за да направите успешна регистрация на фирма:

откриване на бизнес
  • първо е добре да измислите хубаво и отличително име – то трябва да е оригинално и да не се използва от никой друг. За тази цел проверете в Търговския регистър. Нека името да бъде свързано по някакъв начин с предмета на дейност на вашата компания и да се запомня лесно;
  • определете в каква правна форма ще регистрирате компанията – днес най-често хората избират това да бъде ЕООД ( Еднолично дружество с ограничена отговорност) или ООД (Дружество с ограничена отговорност). ЕТ (Едноличен търговец) се среща по рядко;
  • следващата стъпка е изготвянето на учредителен акт или дружествен договор – вторият се използва когато имате съдружници;
  • нотариално трябва да се завери образец с подписа на управителя – той е по познат като спесимен;
  • открийте набирателна сметка в банката – в нея се превежда капиталът на новата компания. След това получавате и удостоверение, което се прилага към останалите документи;
  • попълвате декларациите, които се изискват по закон – тук в никакъв случай не бива да има пропуски и неточности;
  • плащате държавната такса, след което може да подадете документите към Търговския регистър – трябва да знаете, че държавната такса е по-ниска, ако това се случи онлайн.

Представихме ви основните стъпки които всеки на когото предстои да започне търговска дейност в България трябва да изпълни. Ако нямате необходимия опит или достатъчно време, е добре да изберете посредник. По този начин всичко ще се случи много по-лесно и бързо.

Защо да използваме услугите на специалистите?

Едва ли има човек, който обича да се занимава с бюрократични въпроси. Попълването и подаването на набор от документи винаги риск да се допусне грешка, която да забави процеса по регистрация на фирмата. За да избегнете всички тези главоболия е по-добре да изберете експерти, които да направят стъпките вместо вас. В момента цената на подобен тип услуга не е никак висока и определено си заслужава. Имате възможност да получите и безплатна консултация от юристи. Това може да е много полезно и да получите ценни насоки, които да ви помогнат в предстоящата бизнес дейност.

Как чужденец да направи регистрация на фирма?

Чуждите граждани също биха могли да развиват търговска дейност в страната. Много от тях действително предпочитат да го правят заради достъпа до големия Европейски пазар, образованите и компетентни кадри, изгодните данъци и други. Ако чужденец регистрира фирма в България, трябва да изпълни всички изисквания на закона. Както по-рано споменахме попълването на документите изисква определени познания и ако ги нямате е по-добре да използвате посредник.

Всеки чужд гражданин може да направи регистрация на фирма, като изискванията за него не са по-различни от тези за българите. Разликите са малко и не е трудно да бъдат покрити. Чуждият гражданин трябва да представи документ за постоянен адрес в страната. Обикновено това е нотариален акт за имот или договор за наем. При положение че човекът не знае български език, всички документи се превеждат от заклет преводач, за да се узаконят.

Процедурата по регистрация на нова фирма отново не е сложна. Само в рамките на три дни имате възможност да получите одобрение и да започнете дейност. Много е важно да изберете правната форма, в която регистрирате компанията. Съветваме да научите повече подробности за разликите между ЕООД и ООД, защото така ще направите по-ясно и информирано решение.

Предимства на онлайн услугата регистрация на дружество

Много са причините, които биха накарали бъдещите предприемачи да изберат регистрация на фирма онлайн. Специалистите, които ви предлагат услугата, ще подготвят всички документи много бързо и ще ги подадат по интернет, за да ви спестят средства и време. При положение че не сте от София, а ви предстои започване на нов бизнес, е най-добре да се фокусирате върху текущите задачи. Регистрацията на фирмата може да се случи лесно онлайн, без вие изобщо да посещавате столицата. Опитните и реномирани компании, предлагат тази услуга срещу изгодна такса, която не би ви затруднила по никакъв начин. Това е и основната причина огромна част от хората да поверяват регистрацията на фирма на експерти.