„Светата троица“ при дигиталния маркетинг е Facebook рекламата, google оптимизациите и SEO – абсолютно работещи инструменти, които имат пълна успеваемост и водят до много добри резултати за конкретния бранд. Фейсбук, по-специално, е социална мрежа, която милиони хора по цял използват, а не малко фирми залагат на платформата и за промотирането на своята дейност, на услугите и продуктите, които продават и искат да направят още по-купувани. Този портал в интернет пространството може да се превърне в сцена за изява на всякакви онлайн магазини, които искат да разширят още повече своята аудитория и да направят впечатление по един безапелационен и запомнящ се начин.
Кога е необходима Facebook реклама
Съвременната реклама е различна от тази в миналото. Днес възможностите са откровено много повече, а успехът значително по-лесно постижим. Наред с нарастването броя на социалните мрежи се наблюдава и увеличаване на възможностите за рекламиране и създаването на нова потребителска мрежа.
Facebook кампаниите са стандартен похват при дигиталния маркетинг, който е насочен най-вече към ефективното управление на продажбите, увеличение на приходите и добрата възвръщаемост на инвестициите, направени в миналото. Подобна стратегия е необходима, когато се цели фокусиране върху потенциално най-успешните продукти и таргетиране, създаване, а след това и изпращане на въздействащи послания до абонатите, също както и максимизиране на очакваната възвръщаемост.
Какви са ползите от този вид маркетинг стратегия
Ползите от facebook реклама са учудващо много, като се започне от създаването на „lookalike” аудитории и така до целевото таргетиране по локация, възраст, пол, интереси и др. Други доказани преимущества на този вид кампании са:
- Бързи резултати, благодарение на максималния брой показвания, които понякога могат да достигнат до над 1000 на ден;
- Възможност за изграждане на brand awareness чрез Facebook рекламата – по този начин се подава информация на целевата аудитория какво можете да предложите, с какво ще бъдете полезни и т.н.;
- Генериране на трафик в сайта – залага се на промо кодове, които да привлекат вниманието, а след това и да се посети сайтът;
- Успешно повишаване на конверсиите и измерване на резултатите;
- Интересно ангажиране на последователите посредством въздействащи изображения и текстове към тях;
- Извършване на ремаркетинг, който има принос за спечелването на клиенти от така наречената „студена аудитория“, при които е нужно да бъдат извършени някои допълнителни стъпки – част от продажбената фуния.
Правилно проведената Facebook реклама дава възможност за изграждането на устойчива връзка с клиентите. Тя също така стимулира и разпространяването на Вашите продукти „от уста на уста“, или с други думи – да направите силно впечатление, след което да последва и силен отзвук. Откриването на нови пазари е също едно от многобройните предимства на този вид маркетинг кампания, която позволява и опознаването на Вашите най-силни конкуренти!
По какъв начин ангажира аудиторията
Добре презентираният продукт в социални мрежи като Facebook е сред най-добрите реклами, на които даден онлайн магазин може да заложи. Съдържанието е налично за разглеждане и през мобилни устройства, което е допълнително удобство за потенциалните клиенти и вече съществуващите такива. Аудиторията се ангажира посредством интересни послания, въздействащи със своето дизайнерско оформление и призиви за действие.
Какво предлага Digital Expert
Маркетинг агенция Digital Expert предлага кампании като Facebook реклама, Google Ads, оптимизация на продажби, анализи, имейл маркетинг и други стратегии за развитието на бизнеса увеличаването на продажбите и приходите. Фирмата се радва на страхотни клиентски отзиви, които затвърждават постигнатите резултати, които се дължат на:
- Задълбочените анализи;
- Правилно насочена стратегия, която е фокусирана върху продуктите с най-голям потенциал;
- Осъществяване на ретаргетинг за още по-добра комуникация;
- Откриването на нови пазари и спечелването на различни аудитории;
- Изготвяне на ежедневни отчети с цел постигането на добра оптимизация и др.
Инвестициите в бизнеса са начин да го подобрим, да затвърдим трайно позициите си на пазара, да видим възвръщаемост на вложените средства, а наред с това да привлечем повече клиенти на наша страна. Facebook рекламата е чудесно средство за оптимизиране на онлайн магазина и за неговото успешно развитие.