Маркетинг в социалните мрежи? Стартирайте с Фейсбук

„Светата троица“ при дигиталния маркетинг е Facebook рекламата, google оптимизациите и SEO – абсолютно работещи инструменти, които имат пълна успеваемост и водят до много добри резултати за конкретния бранд. Фейсбук, по-специално, е социална мрежа, която милиони хора по цял използват, а не малко фирми залагат на платформата и за промотирането на своята дейност, на услугите и продуктите, които продават и искат да направят още по-купувани. Този портал в интернет пространството може да се превърне в сцена за изява на всякакви онлайн магазини, които искат да разширят още повече своята аудитория и да направят впечатление по един безапелационен и запомнящ се начин.

Кога е необходима Facebook реклама

Facebook, Социална Мрежа, Мрежа, Връзка
facebook

Съвременната реклама е различна от тази в миналото. Днес възможностите са откровено много повече, а успехът значително по-лесно постижим. Наред с нарастването броя на социалните мрежи се наблюдава и увеличаване на възможностите за рекламиране и създаването на нова потребителска мрежа.

Facebook кампаниите са стандартен похват при дигиталния маркетинг, който е насочен най-вече към ефективното управление на продажбите, увеличение на приходите и добрата възвръщаемост на инвестициите, направени в миналото. Подобна стратегия е необходима, когато се цели фокусиране върху потенциално най-успешните продукти и таргетиране, създаване, а след това и изпращане на въздействащи послания до абонатите, също както и максимизиране на очакваната възвръщаемост.

Какви са ползите от този вид маркетинг стратегия

Технология, Смартфон, Телефон, Сензорен Екран, Екран
смартфон

Ползите от facebook реклама са учудващо много, като се започне от създаването на „lookalike” аудитории и така до целевото таргетиране по локация, възраст, пол, интереси и др. Други доказани преимущества на този вид кампании са:

  • Бързи резултати, благодарение на максималния брой показвания, които понякога могат да достигнат до над 1000 на ден;
  • Възможност за изграждане на brand awareness чрез Facebook рекламата – по този начин се подава информация на целевата аудитория какво можете да предложите, с какво ще бъдете полезни и т.н.;
  • Генериране на трафик в сайта – залага се на промо кодове, които да привлекат вниманието, а след това и да се посети сайтът;
  • Успешно повишаване на конверсиите и измерване на резултатите;
  • Интересно ангажиране на последователите посредством въздействащи изображения и текстове към тях;
  • Извършване на ремаркетинг, който има принос за спечелването на клиенти от така наречената „студена аудитория“, при които е нужно да бъдат извършени някои допълнителни стъпки – част от продажбената фуния.

Правилно проведената Facebook реклама дава възможност за изграждането на устойчива връзка с клиентите. Тя също така стимулира и разпространяването на Вашите продукти „от уста на уста“, или с други думи – да направите силно впечатление, след което да последва и силен отзвук. Откриването на нови пазари е също едно от многобройните предимства на този вид маркетинг кампания, която позволява и опознаването на Вашите най-силни конкуренти!

По какъв начин ангажира аудиторията

Уеб Дизайн, Facebook, Facebook Страница, Малък Бизнес
компютър

Добре презентираният продукт в социални мрежи като Facebook е сред най-добрите реклами, на които даден онлайн магазин може да заложи. Съдържанието е налично за разглеждане и през мобилни устройства, което е допълнително удобство за потенциалните клиенти и вече съществуващите такива. Аудиторията се ангажира посредством интересни послания, въздействащи със своето дизайнерско оформление и призиви за действие.

Какво предлага Digital Expert

Компютър, Pc, На Работното Място, Домашния Офис
маркетинг

Маркетинг агенция Digital Expert предлага кампании като Facebook реклама, Google Ads, оптимизация на продажби, анализи, имейл маркетинг и други стратегии за развитието на бизнеса увеличаването на продажбите и приходите. Фирмата се радва на страхотни клиентски отзиви, които затвърждават постигнатите резултати, които се дължат на:

  • Задълбочените анализи;
  • Правилно насочена стратегия, която е фокусирана върху продуктите с най-голям потенциал;
  • Осъществяване на ретаргетинг за още по-добра комуникация;
  • Откриването на нови пазари и спечелването на различни аудитории;
  • Изготвяне на ежедневни отчети с цел постигането на добра оптимизация и др.

Инвестициите в бизнеса са начин да го подобрим, да затвърдим трайно позициите си на пазара, да видим възвръщаемост на вложените средства, а наред с това да привлечем повече клиенти на наша страна. Facebook рекламата е чудесно средство за оптимизиране на онлайн магазина и за неговото успешно развитие.